Vuosikokous ja hallitus

Pienperheyhdistyksen vuosikokous pidettiin 18.11.2023. Kutsu lähetettiin yhdistyksen jäsenille.

Toimikaudella 2024–2025  puheenjohtajana jatkaa Taija Liuhto. Hallitukseen valittiin erovuoroisten tilalle Merja Västilä (uusi), Nina Lappalainen, Marjut Martin (uusi) sekä Mika Jokinen (uusi), ja hallituksessa jatkavat Antti Ellonen, Heli Framelius, Tea Jakobson ja Hanna Mäenpää.

Hallituksen tehtävänä on edustaa yhdistystä, käyttää toimeenpanovaltaa ja vastata toiminnanjohtajan kanssa yhteistyössä yhdistyksen taloudesta, hallinnosta ja toiminnan linjauksista.

Yhdistyksen kehittyminen ja hyvinvointi tarvitsee innostuneita ihmisiä ja eri alojen osaajia. Jotta jäsenistöllä olisi tietoa ehdokkaista etukäteen, ehdokkuudesta kiinnostuneet voivat kertoa itsestään ja kuvaukset julkaistaan tällä sivulla. Myös kokouksessa voi asettua ehdolle.

Mukaan Pienperheyhdistyksen hallitukseen

Haluaisitko vaikuttaa Pienperheyhdistyksen toimintaan hallituksen jäsenenä? Olisiko sinulla aikaa ja taitoja toimia Pienperheyhdistyksen hallituksessa?

Kerro itsestäsi max 1000 merkillä: Mitä asioita haluaisit ajaa hallituksen jäsenenä? Mikä sinulle on tärkeää? Mitä osaat? Millaista kokemusta sinulla on järjestöjen hallitustyöskentelystä tai muista luottamustoimista? Liitä halutessasi myös kuvasi mukaan ja lähetä: kaisli.syrjanen(at)pienperhe.fi